فناوری نیوز

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 26102
تعداد مطالب : 30
تعداد آنلاین : 1

ویندوز 8 کاربران ایرانی

  نزدیک به یک ماه از انتشار نسخه نهایی ویندوز 8 می‌گذرد و هر روز کاربران بیشتری کامپیوتر خود را به این سیستم‌عامل برور می‌کنند. اما اگر ویندوز 8 را برروی کامپیوتر خود نصب کرده باشید یا سری به انجمن‌های ایرانی زده باشید، حتما با مشکلات مربوط به تحریم‌های نرم‌افزاری مایکروسافت برای کاربران ایرانی در ویندوز 8 آشنا هستید. محدودیت‌هایی که مانع دسترسی کاربران ایرانی به فروشگاه نرم‌افزار ویندوز 8 و اجرای برنامه‌های سازگار با محیط مترو شده است. پس اگر شما هم ویندوز 8 را برروی کامپیوتر خود نصب نموده و با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنید در ادامه مطلب با راهنمای ساده ما همراه باشید.




ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, توسط علیرضا

چطور منوی Win+X ویندوز 8 را ویرایش کنیم؟

در ویندوز ۸ با فشار دادن کلید‌های ترکیبی Win+X به منوی از میانبرهای کاربردی و تنظیمات و ابزارهای مهمی همچون Command Prompt, Device Manage و غیره دسترسی پیدا می‌کنید. اما متاسفانه خود سیستم‌عامل ویندوز ابزاری برای سفارشی کردن این منوها و تغییر آیتم‌های موجود در آن ندارد. ما در این مقاله به معرفی یک نرم‌افزار مجانی برای سفارشی کردن این منو می‌پردازیم،‌ پس در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, توسط علیرضا
Chrome
Chrome

آمار و ارقام نشان می‌دهند که کروم گوگل، محبوب‌ترین مرورگر وب دنیاست و بیشترین سهم بازار مرورگرها را از آن خود کرده است.  از آنجایی که مرورگرها برروی انواع و اقسام کامپیوترها از جمله لپ‌تاپ‌ها نصب می‌شوند، مصرف انرژی در آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، حال گوگل اعلام کرده که در نسخه ۲۳ کروم که دیروز منتشر شد، مصرف انرژی را بهینه‌تر کرده تا طول‌عمر باتری افزایش یابد.

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 آبان 1391برچسب:, توسط علیرضا
سنسور دوربین بدون آیینه

همیشه یکی از دغدغه‌های انتخاب دوربین این است که کیفیت واقعی تصویر خروجی سنسور آن چگونه است. یکی از مهمترین معیار‌ها که بر روی کیفیت عکس گرفته شده توسط دوربین تاثیر زیادی دارد، اندازه سنسور است. هرچه این اندازه بزرگتر باشد به احتمال زیاد کیفیت عکس نیز بالاتر و حساسیت آن در نور کم بیشتر است. این موضوع برای کسانی که از فلش بدشان می‌آید یا می‌خواهند در شرایط نورپردازی متفاوت و گاها نامناسب عکس بگیرند، اهمیت ویژه‌ای دارد. با ما همراه باشید تا مقایسه اندازه سنسور دوربین‌های بدون آینه را به روایت تصویر مشاهده کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, توسط علیرضا
بررسی وضعیت باتری لپ‌تاپ در OS X

همه باتری‌ها به مرور زمان ضعیف شده و در پایان می‌میرند. اما دقت در استفاده از دستگاه‌ و مراقبت از آن باعث می‌شود، عمر باتری بیشتر شود. لپ‌تاپ‌های اپل که میزبان سیستم‌عامل OS X هستند، به این مسأله توجه نموده و به کاربران کمک می‌کنند تا وضعیت باتری دستگاه‌ خود را بهتر و دقیق‌تر کنترل کنند. با ما همراه باشید تا با راهکار اپل برای کنترل وضعیت باتری لپ‌تاپ‌هایش در OS X بیشتر آشنا شویم.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, توسط علیرضا
ویندوز ۸ شکل و شمایل لپ‌تاپ‌ها را تغییرخواهد داد: مدل‌های لمسی بیشتری در راهند!

ویندوز 8چند روز پیش در ۲۶ اکتبر (۵ آبان) به طور رسمی‌ عرضه شد. این سیستم عامل پیش‌تر در اول اوت ۲۰۱۲ (۱۱ مرداد) برای تولیدکنندگان عرضه شده بود. مهم‌ترین مسئله در مورد این سیستم عامل، همگامی‌ و هماهنگی آن با وسایلی است که صفحه نمایش لمسی دارند. پس باید از این به بعد منتظر آمدن لپ تاپ‌های لمسی و هیبریدی‌ بیشتری به بازار باشیم.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 آبان 1391برچسب:, توسط علیرضا
iOS 6.0.1 منتشر شد: بهبود برخی مشکلات iOS 6 و معرفی برخی قابلیت‌های جدید برای توسعه‌دهندگان

پس از سروصداهای ناشی از ضعف‌های فاحش ios 6 ، اپل حالا نسخه جدید سیستم‌عامل موبایل خود را به صورت آزمایشی با بهبودهایی در نقشه در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. نسخه جدید بعد از گذار از این مرحله، به صورت عمومی عرضه خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 13 آبان 1391برچسب:, توسط علیرضا

http://www.pcwar.com/wp-content/uploads/2012/08/GALAXY-Note-II-Product-Image-Gray-1-580x384.jpg

تنها پس از گذشت یک ماه از عرضه جهانی فبلت گلکسی نوت ۲، سامسونگ گزارش کرده که فروش این تلفن به بیش از سه میلیون دستگاه رسیده است. درصد فروش تلفن ۵.۵ اینچی نوت ۲، تقریبا ۳ برابر نسل اول این تلفن بوده است. هر چند این تلفن احتمالا هیچ‌وقت نمی‌تواند رکورد فروش ۲۰ میلیونی گلکسی اس ۳ سامسونگ را بشکند اما فروش آن در این فاصله زمانی کم، بسیار خوب است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 13 آبان 1391برچسب:, توسط علیرضا
مایکروسافت نگرش صحیحی به لپ‌تاپ‌های ویندوز ۸ صفحه‌لمسی دارد

مایکروسافت در کنفرانس Build، درباره صفحه‌های لمسی و ویندوز 8 سخن‌های زیادی گفت. استیو بالمر در مصاحبه‌های بعدی نیز در این مورد سخن گفت و نشان داد که مایکروسافت به دنبال چه چیزی است. جای تعجبی نخواهد داشت اگر نسل‌بعدی لپ‌تاپ‌ها، با صفحه‌های لمسی با بازار عرضه شوند. با زومیت همراه باشید تا بیشتر به این مسأله بپردازیم.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 13 آبان 1391برچسب:, توسط علیرضا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :